cd Unreal3.2
cd src
pico s_user.c
SetClient(sptr);
IRCstats.clients++;
if (sptr->srvptr && sptr->srvptr->serv)
sptr->srvptr->serv->users++;
user->virthost =
(char *)make_virthost(user->realhost, user->virthost, 1);
if (MyConnect(sptr))
{
Bu Satırları Bul Ve Aşşagıdaki Gibi Kaydet cık
SetClient(sptr);
IRCstats.clients++;
strcpy(sptr->info,"SABİTLEMEK İSTEDIGIN USERNAME");
if (sptr->srvptr && sptr->srvptr->serv)
sptr->srvptr->serv->users++;
user->virthost =
(char *)make_virthost(user->realhost, user->virthost, 1);
if (MyConnect(sptr))
{
cd ..
make
./unreal restart
kly glsn
29 Aralık 2009 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder