29 Aralık 2009 Salı

Username`yi nasil sabitleme

cd Unreal3.2
cd src
pico s_user.c


SetClient(sptr);
IRCstats.clients++;
if (sptr->srvptr && sptr->srvptr->serv)
sptr->srvptr->serv->users++;
user->virthost =
(char *)make_virthost(user->realhost, user->virthost, 1);
if (MyConnect(sptr))
{


Bu Satırları Bul Ve Aşşagıdaki Gibi Kaydet cık

SetClient(sptr);
IRCstats.clients++;
strcpy(sptr->info,"SABİTLEMEK İSTEDIGIN USERNAME");
if (sptr->srvptr && sptr->srvptr->serv)
sptr->srvptr->serv->users++;
user->virthost =
(char *)make_virthost(user->realhost, user->virthost, 1);
if (MyConnect(sptr))
{


cd ..
make
./unreal restart

kly glsn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder